Ghananian woman - Reisverslag uit Accra, Ghana van Nina & Liz aka GHOOKJA - WaarBenJij.nu Ghananian woman - Reisverslag uit Accra, Ghana van Nina & Liz aka GHOOKJA - WaarBenJij.nu

Ghananian woman

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nina & Liz

25 Februari 2008 | Ghana, Accra

Hallo daar !

Wij zitten in het verre Afrika,
We zijn aangekomen met 10 dagen vertraging, maar daar merken we niets meer van,
Wat we hier beleven is fantastisch!!!

Mailen is hier niet zo vanzelfsprekend vanwege elektriciteitsproblemen.
Als we hier in huis willen mailen hangen we af van de goodwill van de computer, de telefoonlijn, de elektriciteit. Drie bronnen die het allemaal om de beurt wel eens durven te begeven.

Daarom plaatsen we eens in de zoveel tijd een bericht op de site, en zijn persoonlijke verhalen voor later!

Je kan je inschrijven op deze site en zo krijg je in de mailbox een bericht als we een nieuwe ‘ervaring’ posten. Je kan ook al je reacties kwijt op deze site!

Nede Kuku, akbe

Liz en Nina

• 25 Februari 2008 - 06:50

Mart:

Eerst en vooral: HAPPY B'DAY NIENTJE!!! Ik had een berichtje gestuurd, maar dat kwam natuurlijk gewoon terug...
    Ik ben razend benieuwd naar verhalen dus duim me suf voor bereidwillige compi EN telefoonlijn EN elektriciteit.
    Go girls!!
    kus

• 25 Februari 2008 - 08:15

Piet Bracke:

Nina, geniet er van!
    Ciao

• 25 Februari 2008 - 09:43

Hans Claus:

Laat het nieuws uit Afrika maar komen. Binnen de muren zijn ook van alle soorten exotische dingen te beleven, maar 't is toch maar binnen de muren.

Hans

• 25 Februari 2008 - 11:30

Clara:

Hey lizje! en nina natuurlijk ook..WAUW eindelijk in het verre afrika..doe dat daar goed hé, laat ze maar is zien dat de BElgen in Afrika ook goede dingen kunnen doen. Sijtig dak u ni meer deftig heb kunnen zien, maar dan spaart ge al die bangelijke verhalen maar op voor nadat ge terug zijt, alé als ge tenminste terugkomt..? Wie weet wint Afrika u hart..en blijft ge.mjaa dan kom ik toch met een delegatie naar daar om u te kidnappen..

Ciao lizje en nina..

en sucses

xxx

• 25 Februari 2008 - 11:44

Mama Nina:

Laat het nieuws uit Afrika inderdaad maar komen, ik kijk al uit naar het vervolg van jullie avonturen, en palmwijn met rondzwemmende vliegjes erin,die er bovendien uitzien als wormpjes met rode kopjes,drink je maar beter niet meer,ja natuulijk weer advies van een bezorgde mama....Ik laat jullie heel veel groetjes en dikke dikke kusjes
    genieten jullie er maar van
    XXXX mama Nina

• 25 Februari 2008 - 12:19

Karel Declercq:

Doe dat daar goed hé!!
    En - zoals Piet Bracke reeds zei: geniet ervan.

Groetjes,
    Karel

• 25 Februari 2008 - 13:19

Omi En Bompi:

eindelijk de truuk gevonden! het gaat mij nogal wat printwerk kosten want bompi kan niet van het scherm aflezen we zijn blij je van zo nabij te kunnen volgen ! zien al naar de volgende verhalen uit! je wordt nog een tweede jef geeraerts! vele kusjes

• 25 Februari 2008 - 15:51

Eric & Lars:

En dames, lukt het al een beetje in Ghana ? Nede Kuku ?? Veel plezier en tot later. Ik Ghana de winkel !
    Eric & Lars

• 25 Februari 2008 - 16:22

Joeri:

hey Nina,
    leven op het ritme van Afrika lijkt mij zalig
    wat fijn dat we kunnen meegenieten van jullie avonturen
    de tekst over jullie nachtelijke uitstap deed mij zo mee wegdromen
    ik zou zeggen: pak het er van, met volle teugen
    hopelijk schiet er af en toe wat tijd over om ons op de hoogte te houden
    ik ben heel benieuwde hoe jullie project verder vorm krijgt
    als je er je beroep van ga maken op feestjes te organiseren, dan heb je nu al een fan ... (nog bedankt voor het afscheidsfeestje)
    als jullie nog iets nodig hebben in Ghana, laat het dan maar weten ...
    dikke kus, Joeri

• 25 Februari 2008 - 17:43

Anne Willy En Kids:

Bij het lezen van jullie mails kreeg ik als het ware kippenvel..en het was alsof ook ik, daar aanwezig was, zo levendig en boeiend geschreven.
    Nina en Liz geniet van deze unieke ervaring en ik ook zie al uit naar jullie volgend verslag. Geniet van elke dag.
    Kusjes van ons allen
    Anne Willy Sam en Youri

• 25 Februari 2008 - 18:41

Mary Jane:

Hey Liesje en Nientje,

Zalig om jullie verhalen te kunnen volgen, en zo leuk geschreven...voelde me al helemaal meegesleept in het ritme...Mis je ook wel enorm Lies...maar weten dat je het daar naar je zin hebt maakt het oké. Is je buik ondertussen terug wat bekomen?

DIKKE knuffel meiden, en vergeet niet af en toe elkaar eens trots aan te kijken: het is jullie gelukt!

xxMarjan

• 25 Februari 2008 - 18:42

Mary Jane:

Hey Liesje en Nientje,

xxMarjan

• 26 Februari 2008 - 21:49

Anneke:

dag lieve schatten,

blij om dit allemaal te lezen, was zoooo benieuwd ( en ook een tikkeltje ongerust) naar nieuws van jullie. Geniet van de ervaring, de warmte ( van de zon en de mensen) en niet vergeten terug te komen hé ,lena vraagt al 'waas lies nuuuuuu??'

xx

anneke,mario en lena

• 27 Februari 2008 - 09:04

Marlies:

vriendin van Mama Nina,
    Ik wens jullie veel succes en veel genot.
    Ik hoop dat jullie heel veel pret en plezier beleven aan de kinderen en aan de film.
    Een hele belevenis die waarschijnlijk je hele verdere leven gaat beïnvloeden ...
    En ...
    zie dat het sprookje eindigt in 'de prins op het witte paard',
    heel veel groetjes van iedereen uit ons gezin ...
    Marlies

• 27 Februari 2008 - 11:01

Omi En Bompi:

wat een fijne verrassing gisteren! We hopen dat het jullie ginder blijft meevallen Geniet maar van al die ervaringen onder de Afrikaanse hemel! vele groetjes ! O&B xxx

• 27 Februari 2008 - 19:11

Mathijs:

Kick some African ass!

• 28 Februari 2008 - 09:51

Iris:

Waauw, grrrr, brrrr, tssss, jihaaaaa! Klinkt helemaal te gek ginder! Geniet, leer bij, hou ogen, oren, mond, neus, geest en poriën helemaal open om alle indrukken tot jullie te nemen, zodat je ons er nadien helemaal in kunt onderdompelen!

Meisies, zorg goed voor elkaar en hou ons op de hoogte!

Zoen, Iris

• 03 Maart 2008 - 13:09

Emmy :

Hallo Nina,
    was zaterdag op stap geweest met jouw mama (allé, een dagje Antwerpen met aansluitend een lekker etentje :-)
    Dankzij jouw is je mama nu reeds zeer bedreven in het mailen en vandaar kreeg ik jouw gegevens door...
    Ook ik ben dol op reisverhalen en zeker van iemand die we goed kennen. Wat een zaligheid om daar iets te realiseren waar je zelf zo achter staat.
    In één woord - geniet! van deze ervaring.
    Een dikke knuffel van Emmy en Serge

• 05 Maart 2008 - 03:22

Mia & Clem:

Vol verwachting zitten wij al op jullie volgende berichtje te wachten (25/02 ... 05/03), maar ja jullie moeten nu eerst en vooral "genieten" van dit onvergetelijke avontuur.
    Denk niet te veel aan ons, wij zullen wel dubbel zoveel aan jou denken !
    Trotse tante en nonkel.

• 05 Maart 2008 - 16:33

Omi En Bompi:

hello de meisjes! wachten vol ongeduld op verdere spannende verhalen! Zijn de kindjes nog altijd braaf? Hier is alles OK , vele groetjes! ps Nijn pas op met de sleffers! Omi en Bompi

• 06 Maart 2008 - 16:07

Dassy:

hello there! ben eens wat aan't rondneuzen geweest op de site. Keicool en gedurfd!Elizabet, ik wil u zeker zien/horen as ge terug zijt!!! Have a great time giving the kids a great time ;-)

• 11 Maart 2008 - 15:44

Elke, Eline En Fred:

Hoi Nina en Liz,
    Alles goed daar is het verre Afrika. Heb je al veel kindjes gelukkig kunnen maken met jullie project? Heb al iets opgevangen, dat het er daar wel een beetje anders aan toe gaat dan hier (veel rustiger). In ieder geval wensen we jullie nog heel veel succes.
    Trek veel foto's want ik ben wel benieuwd hoe jullie streek er daar uit ziet, en hoe de schooltjes en de kinderen zijn.
    veel liefs x en doe ze daar ALLEMEEL de groeten :)

Elke, Eline en Fred