Fookja 2 februari: feest en optredens voor Ghookja - Reisverslag uit Antwerpen, België van Nina & Liz aka GHOOKJA - WaarBenJij.nu Fookja 2 februari: feest en optredens voor Ghookja - Reisverslag uit Antwerpen, België van Nina & Liz aka GHOOKJA - WaarBenJij.nu

Fookja 2 februari: feest en optredens voor Ghookja

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nina & Liz

22 Januari 2008 | België, Antwerpen

Onze eetavond was een succes!
We hopen dezelfde sfeer en gezelligheid te realiseren op ons verjaardags/afscheids en beetje sponseringsfeest op 2 februari 2008

Het feest gaat door in de provinciestraat 112 in Antwerpen, in het kerkje van vzw Kievitsnest!

Vanaf 20 kan je binnen en vanaf 21 zijn er optredens van Hilversum (www.myspace.com/hilversummusic of www.myspace.com/rundfunkmusic)

en Los Playeros (www.myspace.com/losplayeros)

Wees allen welgekomen!
Liefs

Nina en Liz

• 04 Februari 2008 - 07:29

Hans:

Het was een superfeestje zaterdag! Merci. Ik wens jullie heel veel succes donderdag en ik volg de site, hopend op mooie verhalen.

Groetjes

• 17 Februari 2008 - 20:39

Dries:

ik mis jullie
    groetjes aan franklin
    meisje, liz, ik zie je super graag, geniet ervan

• 18 Februari 2008 - 15:20

Mama:

site gevonden,wacht al met spanning op nieuws! Was gisteren niet modelijk je te berijken met gsm,weet ook niet of mijn berichtjes zijn doorgekomen, heb die van jou goed ontvangen.liefs Mama

• 18 Februari 2008 - 15:22

Mama:

modelijk is mogelijk!wist je wel zeker?
    mama

Nina & Liz

Ghookja is een intercultureel project rond sprookjes in Ghana. Wij snuiven de sprookjes op die in Ghana leven. We werken met kinderen rond een Westers sprookje en komen terug met een rugzak vol vertellingen en verhalen. In Ghana zelf hopen we bij te dragen aan de vorming van een positief zelfbeeld bij jonge kinderen door met hen een filmpje te maken, waarin ze de hoofdrol spelen!